Î£Î¯Î³Î¿Ï Ïα Ï ÏάÏÏÎ¿Ï Î½ Ïολλοί ÏεÏιÏÏÏÏεÏοι και Ïα οÏÎλη είναι για Ïλη Ïην οικογÎνεια
Îν ÎÏεÏε ή είÏαÏε κάÏοια ÏÏιγμή ÏÏη ζÏή ÏÎ±Ï ÏκÏλο ÏÏ ÎºÎ±Ïοικίδιο ξÎÏεÏε αÏÏ ÏÏÏÏο ÏÎÏι Ïα ÏολλαÏλά οÏÎλη και Ïα ÏολÏÏιμα δÏÏα ÏÎ¿Ï ÏÎ±Ï ÏÏοÏÏÎÏει η ÏÏ Î½ÏÏαÏξη με Ïον Ïιο ÏιÏÏÏ (και καλÏκαÏδο) Ïίλο ÏÎ¿Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏÎ¿Ï , γνÏÏίζαÏε ÏμÏÏ ÏÏι η καÏοÏή ÏκÏÎ»Î¿Ï ÏÏοÏÏÎÏει Ïολλά οÏÎλη και ÏÏα Ïαιδιά ÏαÏ;
ÎÎ´Ï ÏÎ±Ï ÎÏÎ¿Ï Î¼Îµ ÏÎ¿Ï Î»Î¬ÏιÏÏον 15 οÏÎλη ÏÎ¿Ï Ï ÏοÏÏηÏίζονÏαι αÏÏ Ïην ÎÏÎµÏ Î½Î± για Ïα Ïαιδιά ÏÏαν η οικογÎνεια ÏÎÏνει Îνα ÏÎºÏ Î»Î¯ ÏÏο ÏÏίÏι.
Îι ÏκÏλοι διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ Ïα Ïαιδιά για Ïην ÎµÏ Î¸Ïνη: ÏÏαν Ïα Ïαιδιά ÏÎ±Ï ÏÏÎÏει να βοηθήÏÎ¿Ï Î½ ÏÏο ÏεÏÏάÏημα, Ïο μÏάνιο και Ïη ÏίÏιÏη ÏÎ¿Ï ÏκÏÎ»Î¿Ï , Î¼Î±Î¸Î±Î¯Î½Î¿Ï Î½ Ïη ÏημανÏική δεξιÏÏηÏα να ÏÏονÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½ Îνα άλλο ζÏνÏÎ±Î½Ï ÏλάÏμα.
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ βοηθοÏν Ïο ανοÏοÏοιηÏÎ¹ÎºÏ ÏÏÏÏημα: Ï ÏήÏξε μια μελÎÏη ÏÎ¿Ï Îδειξε ÏÏι Ïα μÏÏά ÏÎ¿Ï Î¼ÎµÎ³Î±Î»ÏÎ½Î¿Ï Î½ Ïε ÏÏίÏι ÏκÏÎ»Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ λιγÏÏεÏο εÏιÏÏεÏή Ïε κÏÏ Î¿Î»Î¿Î³Î®Î¼Î±Ïα και αναÏÎ½ÎµÏ ÏÏικÎÏ Î»Î¿Î¹Î¼ÏξειÏ.
Îι ÏκÏλοι κÏαÏοÏν Ïα Ïαιδιά ενεÏγά: ÏάÏα Ïολλά Ïαιδιά Î±Ï ÏÎÏ ÏÎ¹Ï Î¼ÎÏÎµÏ ÏÏοÏιμοÏν να κάθονÏαι ÏÏίÏι ÏÏον καναÏÎ ÏαίζονÏÎ±Ï Î²Î¹Î½ÏεοÏαιÏνίδια. Îν η οικογÎνειά ÏÎ±Ï ÎÏει Îνα ÏÎºÏ Î»Î¯, ÏμÏÏ, δίνει ÏÏα Ïαιδιά ÏÎ±Ï Î¼Î¹Î± μεγάλη δικαιολογία για να Î²Î³Î¿Ï Î½ ÎÎ¾Ï ÎºÎ±Î¹ να Ïα κÏαÏήÏÎ¿Ï Î½ ενεÏγά.
ÎοιÏÏν, ναι: ÏÏι μÏνο η αÏÏκÏηÏη ÏκÏÎ»Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ καλή για εÏÎ¬Ï ÎºÎ±Î¹ Ïον / Ïη ÏÏÎ¶Ï Î³Ï ÏαÏ, αλλά και για Ïα Ïαιδιά ÏαÏ!
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ μÏοÏοÏν να βοηθήÏÎ¿Ï Î½ Îνα μοναÏοÏαίδι
Îεν ÏÏεδιάζεÏε να κάνεÏε ÏεÏιÏÏÏÏεÏα αÏÏ Îνα Ïαιδιά; ΠάÏÏε ÏÎ¿Ï Ï Îνα ÏÎºÏ Î»Î¯. ÎελÎÏÎµÏ ÎÏÎ¿Ï Î½ δείξει ÏÏι ÏÏαν Îνα μοναÏοÏαίδι λαμβάνει Îναν ÏκÏλο, ÏÎµÎ¯Î½Î¿Ï Î½ να αιÏθάνονÏαι λιγÏÏεÏο μÏνοι και βλÎÏÎ¿Ï Î½ Ïο καÏοικίδιο ζÏο ÏÎ¿Ï Ï ÏÏ Î±Î´ÎµÎ»ÏÏ.
ÎÎ±Î¸Î±Î¯Î½Î¿Ï Î½ ÏÏÏ Î½Î± «μοιÏάζονÏαι» Ïον ÏÏÏνο ÏÏν γονιÏν ÏÎ¿Ï Ï ÎºÎ±Î¹ Ïον Î´Î¹ÎºÏ ÏÎ¿Ï Ï ÏÏÏο, Î¼Î±Î¸Î±Î¯Î½Î¿Ï Î½ να ÏÎβονÏαι Îνα άλλο ζÏνÏÎ±Î½Ï ÏλάÏμα, να είναι ÎµÏ Î³ÎµÎ½Î¹ÎºÎ¿Î¯ και να αγαÏοÏν - ÏÏÏÏ Î±ÎºÏιβÏÏ Î¸Î± Îκαναν με Îνα αδελÏάκι.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ Ïην ÎµÏ Î¸Ïνη
Îεν θÎλεÏε να βγάζεÏε βÏλÏα μÏνο εÏÎµÎ¯Ï ÏÏ Î½ÎµÏÏÏ Ïον ÏκÏλο, να Ïον ÏεÏιÏοιείÏÏε και να Ïον ÏαÎζεÏε; Îην ανηÏÏ ÏείÏε, Ïα Ïαιδιά ÏÎ±Ï Î¸Î± Ïο ÎºÎ¬Î½Î¿Ï Î½ Î±Ï ÏÏ Î³Î¹Î± εÏάÏ. Îι ÏκÏλοι διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ ÏÏα Ïαιδιά Ïην ÎµÏ Î¸Ïνη και ÏÏÏο δÏÏκολο, αλλά αÏαÏαίÏηÏο είναι να ÏÏονÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½ Îνα άλλο ζÏνÏÎ±Î½Ï ÏλάÏμα. Îα βοηθήÏει Ïα Ïαιδιά να Î¼Î¬Î¸Î¿Ï Î½ να ÏαίÏÎ½Î¿Ï Î½ ÏÏÏÏÎ¿Î²Î¿Ï Î»Î¯ÎµÏ, να ÏαÏαμÎÎ½Î¿Ï Î½ γειÏμÎνα και να ÏÎ¿Ï Ï Î´Î¹Î´Î¬Î¾ÎµÎ¹ ÏÏι Îνα άλλο ζÏνÏÎ±Î½Ï ÏλάÏμα εξαÏÏάÏαι αÏÏ Î±Ï Ïά.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ÏονÏÎ½Î¿Ï Î½ Ïο ανοÏοÏοιηÏÎ¹ÎºÏ ÏÏÏÏημα
Τα Ïαιδιά ÏÎ¿Ï Î¶Î¿Ï Î½ με ÏκÏÎ»Î¿Ï Ï ÏÎµÎ¯Î½Î¿Ï Î½ να αÏÏÏÏÏÎ±Î¯Î½Î¿Ï Î½ λιγÏÏεÏο Ïε Ïλη ÏÎ¿Ï Ï Ïη ζÏή. Îαι, μια μελÎÏη δείÏνει ÏÏι Ïα μÏÏά ÏÎ¿Ï Î¼ÎµÏαÏÎÏονÏαι Ïε Îνα ÏÏίÏι ÏÎ¿Ï ÏεÏιÎÏει ήδη Îναν ÏκÏλο είναι λιγÏÏεÏο ÎµÏ Î±Î¯ÏθηÏα Ïε λοιμÏÎ¾ÎµÎ¹Ï ÏÎ¿Ï Î±Î½Î±ÏÎ½ÎµÏ ÏÏÎ¹ÎºÎ¿Ï Î® κÏÏ Î¿Î»Î¿Î³Î®Î¼Î±Ïα.
Îι ÏκÏλοι ÏÎÏÎ½Î¿Ï Î½ διαÏοÏεÏικά είδη «μικÏοβίÏν» και βακÏηÏίÏν αÏÏ Ïα οÏοία Ïο ÏÏÏÏημα ÏÎ¿Ï ÏÎ±Î¹Î´Î¹Î¿Ï Î¼Î±Î¸Î±Î¯Î½ÎµÎ¹ να ÏÏίζει Î¬Î¼Ï Î½Î±, κάÏι ÏÎ¿Ï Ïα βοηθά να καÏαÏολεμήÏÎ¿Ï Î½ Î¬Î»Î»ÎµÏ Î±ÏθÎÎ½ÎµÎ¹ÎµÏ ÎºÎ±Î¹ ανοÏολογικοÏÏ ÎºÎ¹Î½Î´ÏÎ½Î¿Ï Ï ÎºÎ±Î¸ÏÏ Î¼ÎµÎ³Î±Î»ÏÎ½Î¿Ï Î½.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ÏÏοÏÏÎÏÎ¿Ï Î½ ÏÏοÏÏαÏία
ÎÏαν ÎÏεÏε ÏκÏλο ÏÏο ÏÏίÏι ÏαÏ, μÏοÏείÏε να ÏονÏάÏεÏε Ïε μειÏμÎνη ÏιθανÏÏηÏα διάÏÏÎ·Î¾Î·Ï Î® ληÏÏείαÏ. Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ είναι εξαιÏεÏικά για ÏÏοÏÏαÏία αÏÏ Î»Î·ÏÏÎÏ ÎºÎ±Î¹ είναι ÏάνÏα Ïε εÏιÏÏ Î»Î±ÎºÎ®, ÎÏοιμα να γαβγίÏÎ¿Ï Î½ ή να Ï ÏεÏαÏÏιÏÏοÏν Ïην οικογÎνειά ÏÎ¿Ï Ï, καθÏÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ÏÎ¿Î»Ï ÏÏοÏÏαÏÎµÏ Ïικά-ειδικά για Ïα Ïαιδιά ÏÏο ÏÏίÏι.
Îι ληÏÏÎÏ ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ λιγÏÏεÏο ÏÎ¹Î¸Î±Î½Ï Î½Î± ÏÏÏ ÏήÏÎ¿Ï Î½ εÏειδή γνÏÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½ ÏÏι ÎÎ½Î±Ï ÏκÏÎ»Î¿Ï Î¸Î± ÏÏοειδοÏοιήÏει Ïον ιδιοκÏήÏη ÏÎ¿Ï , θα ÏÎ¿Ï ÎµÏιÏεθεί ή θα μειÏÏει ÏημανÏικά ÏÎ¹Ï ÏιθανÏÏηÏÎÏ ÏÎ¿Ï Ï Î½Î± Î²Î³Î¿Ï Î½ αÏÏ Ïο ÏÏίÏι με αγαθά.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ διαÏηÏοÏν Ïο ÏνεÏμα Ïηλά
ΠαÏιθμÏÏ ÏÏν ÏαιδιÏν ÏÎ¿Ï Î´Î¹Î±Î³Î¹Î³Î½ÏÏκονÏαι με καÏάθλιÏη είναι ανηÏÏ ÏηÏικÏÏ ÏήμεÏα. Îλλά οι μελÎÏÎµÏ Î´ÎµÎ¯ÏÎ½Î¿Ï Î½ ÏÏι η καÏοÏή ενÏÏ ÏκÏÎ»Î¿Ï Î¼ÏοÏεί να μειÏÏει Ïην ÏιθανÏÏηÏα Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï Î½Î± αναÏÏÏξει Î±Ï Ïήν Ïην αÏθÎνεια. ΠιδιοκÏηÏία ÏκÏÎ»Î¿Ï Î¼ÎµÎ¹Ïνει Ïην ÎνÏαÏη και βελÏιÏνει Ïη διάθεÏη ÏÏ Î½Î¿Î»Î¹ÎºÎ¬. ÎÏειδή Ïα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ είναι ÏάνÏα ÏαÏοÏμενα ÏÎ¿Ï Î²Î»ÎÏÎ¿Ï Î½ Ïην οικογÎνειά ÏÎ¿Ï Ï, είναι ÏÎ¿Î»Ï Î´ÏÏκολο για Ïα Ïαιδιά να μην ÏαμογελοÏν και να αιÏθάνονÏαι Ïε καλÏÏεÏη διάθεÏη μÏÎ»Î¹Ï ÏεÏάÏÎ¿Ï Î½ αÏÏ Ïην ÏÏÏÏα.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ κÏαÏοÏν Ïα Ïαιδιά ενεÏγά
ÎνηÏÏ ÏείÏε ÏÏι Ïα Ïαιδιά ÏÎ±Ï Î´ÎµÎ½ είναι ÏÏην Ïιο Ï Î³Î¹Î® καÏάÏÏαÏη; ΠάÏÏε Îνα ÏÎºÏ Î»Î¯. Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ÏÏÎÏει να ÏεÏÏαÏοÏν ÏακÏικά και Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï Î¸Î± αÏοκομίÏει Ïλα Ïα οÏÎλη για Ïην Ï Î³ÎµÎ¯Î± ÏÎ¿Ï ÎÏει ο ÏκÏÎ»Î¿Ï ÏÎ±Ï ÎºÎ¬Î½Î¿Î½ÏÎ±Ï Î²ÏλÏÎµÏ Î¼Î±Î¶Î¯ ÏÎ¿Ï Ï.
Τα Ïαιδιά λαÏÏεÏÎ¿Ï Î½ εÏίÏÎ·Ï Î½Î± ÏÏÎÏÎ¿Ï Î½ και να ÏÎ±Î¯Î¶Î¿Ï Î½ με Ïα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬, οÏÏÏε ÏαίÏÎ½Î¿Ï Î½ μια εÏιÏλÎον δÏÏη άÏκηÏÎ·Ï ÏÏÏÎ¯Ï ÎºÎ±Î½ να Ïο γνÏÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½; Îίναι ÎÎ½Î±Ï Î´Î¹Î±ÏκεδαÏÏικÏÏ ÏÏÏÏÎ¿Ï Î³Î¹Î± Ïο ÏÏμα ÏÎ¿Ï Ï Î½Î± ÏάÏει βάÏÎ¿Ï Î±Î½ ÏÏειαÏÏεί. ΠδιαÏÏαλίζει ÏÏι διαÏηÏοÏν Îνα Ï Î³Î¹ÎÏ Î²Î¬ÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¸' Ïλη Ïη διάÏκεια ÏÎ·Ï Î¶ÏÎ®Ï ÏÎ¿Ï Ï.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ ÏÏα Ïαιδιά Ïην Î¬Î½ÎµÏ ÏÏÏν αγάÏη
Τα Ïαιδιά θα Î¼Î¬Î¸Î¿Ï Î½ να αγαÏοÏν Î¬Î½ÎµÏ ÏÏÏν ÏÏαν ÎÏÎ¿Ï Î½ ÏκÏλο. Îαι, θα Î¼Î¬Î¸Î¿Ï Î½ Î±Ï ÏÏ Ïο μάθημα ÏÎ¿Î»Ï Ïιο γÏήγοÏα αÏÏ Îνα Ïαιδί ÏÎ¿Ï Î´ÎµÎ½ ÎÏει καÏοικίδιο για να ÏÏονÏίÏει ή να βαÏιÏÏεί.
ÎÏαν Ïα Ïαιδιά είναι Ïε θÎÏη να αναγνÏÏίÏÎ¿Ï Î½ Î±Ï Ïήν Ïην ιÏÏÏ Ïή Îννοια, είναι Ïε θÎÏη να Ïην εÏαÏμÏÏÎ¿Ï Î½ αÏοÏελεÏμαÏικά Ïε Î¬Î»Î»Î¿Ï Ï Î±Î½Î¸ÏÏÏÎ¿Ï Ï ÎºÎ±Î¹ Ïαιδιά ÏÎ¿Ï ÏÏ Î½Î±Î½ÏοÏν Ïε καθημεÏινή βάÏη, ακÏμη και αÏγÏÏεÏα ÏÏη ζÏή ÏÎ¿Ï Ï.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ Ïην ανιδιοÏÎλεια
Το Ïαιδί ÏÎ±Ï Î¼ÏοÏεί να ήÏαν λίγο εγÏιÏÏÎ¹ÎºÏ ÏÏιν αÏÏ Ïην αÏÏκÏηÏη ÏκÏÎ»Î¿Ï . Îλλά, μÏÎ»Î¹Ï ÏÏάÏει ÎÎ½Î±Ï ÏκÏλοÏ, Î¼Î±Î¸Î±Î¯Î½Î¿Ï Î½ γÏήγοÏα ÏÏι δεν είναι «Ïλα γι' Î±Ï ÏÏ».
ÎκÏÏÏ Î±ÏÏ Ïη διδαÏκαλία ÏÎ·Ï ÎµÏ Î¸ÏνηÏ, Ïα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ διδάÏÎºÎ¿Ï Î½ ÏÏα Ïαιδιά ÏÏι οι κι άλλοι ÏÏÎÏει να ÏÏονÏίζονÏαι ÏÏαν δεν μÏοÏοÏν να ÏÏονÏίÏÎ¿Ï Î½ Ïον ÎµÎ±Ï ÏÏ ÏÎ¿Ï Ï.
Â
ÎÎ½Î±Ï ÏκÏÎ»Î¿Ï ÏÏο ÏÏίÏι ÏÏίζει εμÏιÏÏοÏÏνη
Îν θÎλεÏε να μεγαλÏÏεÏε Îνα Ïαιδί με Î±Ï ÏοÏεÏοίθηÏη, δÏÏÏε ÏÎ¿Ï Îνα ÏκÏλο. ÎÏει αÏοδειÏθεί ÏÏι οι ιδιοκÏήÏÎµÏ ÏκÏλÏν ÏÎ¿Ï ÎÏÎ¿Ï Î½ ÏÏÎÏη με Ïο καÏοικίδιο ζÏο ÏÎ¿Ï Ï ÎÏÎ¿Ï Î½ ιÏÏÏ ÏÏÏεÏη ÏÏοÏκÏλληÏη ÏÏο ÏεÏιβάλλον και Ïην κοινÏÏηÏά ÏÎ¿Ï Ï, κάνονÏÎ¬Ï ÏÎ¿Ï Ï Î½Î± νιÏÎ¸Î¿Ï Î½ Ïιο άνεÏα με Ïο ÏÎ¿Ï Î²ÏίÏκονÏαι και Ïελικά Ïοιοι είναι.
ÎÏÏι, εάν ÏαÏαÏηÏήÏεÏε ÏÏι Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï ÏÏÎÏει να ξεÏÏγει αÏÏ Ïο κÎÎ»Ï ÏÎ¿Ï ÏÎ¿Ï , Îνα ÏαιÏνιδιάÏικο ÏÎºÏ Î»Î¯ μÏοÏεί να είναι ο ÏÏÏÏÎ¿Ï Î½Î± Ïο κάνεÏε να ÏαλαÏÏÏει.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ βοηθοÏν ÏÏην ανάÏÏÏ Î¾Î· ÏÎ·Ï Î¿Î¼Î¹Î»Î¯Î±Ï
Îάν Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï ÎÏει μια αναÏÏÏ Î¾Î¹Î±ÎºÎ® ÎºÎ±Î¸Ï ÏÏÎÏηÏη, ÏÏÏÏ Î· ÎºÎ±Î¸Ï ÏÏεÏημÎνη ομιλία, ÎÎ½Î±Ï ÏκÏÎ»Î¿Ï Î¼ÏοÏεί να Ïο βοηθήÏει να αÏÏίÏει να μιλάει. Τα Ïαιδιά θα θÎÎ»Î¿Ï Î½ να ÏÏοÏÏαθήÏÎ¿Ï Î½ να δÏÏÎ¿Ï Î½ ÏÏο ÏκÏλο ÏÎ¿Ï Ï Î±ÏλÎÏ ÎµÎ½ÏολÎÏ ÎºÎ±Î¹ να ÏÏÎ½Î¬Î¾Î¿Ï Î½ Ïο Ïνομά ÏÎ¿Ï Ï. Îια να μην Ïα ÏÎ¿Î»Ï Î»Î¿Î³Ï, είναι ÏÎ¯Î³Î¿Ï Ïο ÏÏι θα ξεÏÏάÏÎ¿Ï Î½ και θα γελάÏÎ¿Ï Î½ αÏÏ ÏαÏά ÎµÎ½Ï ÏÎ±Î¯Î¶Î¿Ï Î½ μαζί.
ΣκεÏÏείÏε Îναν ÏκÏλο ÏÏ Îναν ÏÏÏÏο «να ανοίξει ÏÎ¹Ï ÏÏÎ»ÎµÏ ÏÎ·Ï ÎµÏικοινÏνίαÏ». ÎÏÎ»Î¹Ï Î±ÏÏίÏÎ¿Ï Î½ να εÏιÏειÏοÏν ή να καÏακÏοÏν βαÏικÎÏ ÏÏοÏάÏειÏ, θα αÏοκÏήÏÎ¿Ï Î½ ÏεÏιÏÏÏÏεÏη εμÏιÏÏοÏÏνη και καÏανÏηÏη ÏÎ·Ï ÏÏοÏοÏÎ¹ÎºÎ®Ï Î»ÎξηÏ.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ βοηθοÏν ÏÏη βελÏίÏÏη ÏÏν κοινÏνικÏν δεξιοÏήÏÏν
Îεν είναι Ïλα Ïα Ïαιδιά εξÏÏÏÏεÏή. ÎμÏÏ, μελÎÏÎµÏ Î´ÎµÎ¯ÏÎ½Î¿Ï Î½ ÏÏι Ïα Ïαιδιά ÏÎ¿Ï Î²ÏίÏκονÏαι γÏÏÏ Î±ÏÏ Îναν ÏκÏλο ÏÎµÎ¯Î½Î¿Ï Î½ να είναι Ïιο κοινÏνικά.
ÎÏ ÏÏ Î¼ÏοÏεί να βοηθήÏει Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï Î½Î± κάνει ÏÎ¯Î»Î¿Ï Ï, να διαÏηÏήÏει ÏÎ¯Î»Î¿Ï Ï ÎºÎ±Î¹ να γίνει Ïιο εξÏÏÏÏεÏÎÏ Ïε μια ομαδική καÏάÏÏαÏη.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ÎºÎ¬Î½Î¿Ï Î½ ÎºÎ±Î»Ï ÏÏην καÏδιά
ΣÏμÏÏνα με Ïην ÎμεÏικανική ÎνÏÏη ÎαÏδιάÏ, η καÏοÏή ÏκÏÎ»Î¿Ï Î¼ÏοÏεί να βοηθήÏει ÏÎ»Î¿Ï Ï ÏÏην οικογÎνειά ÏÎ±Ï Î¼ÎµÎ¹ÏνονÏÎ±Ï Ïον ÎºÎ¯Î½Î´Ï Î½Î¿ ανάÏÏÏ Î¾Î·Ï ÎºÎ±ÏδιακÏν ÏαθήÏεÏν.
ÎÏειδή θα ÏεÏÏαÏάÏε Ïο ÏÎºÏ Î»Î¯ ÏÎ±Ï ÏÏ Î¿Î¹ÎºÎ¿Î³Îνεια, Ïλοι θα κεÏδίÏεÏε ÏεÏιÏÏÏÏεÏη άÏκηÏη. Îαι, θα αναÏÏÏξεÏε Îναν ιÏÏÏ ÏÏ Î´ÎµÏÎ¼Ï Î¼Îµ Ïο καÏοικίδιο ζÏο ÏαÏ, ο οÏÎ¿Î¯Î¿Ï Î¼ÎµÎ¹Ïνει Ïο άγÏÎ¿Ï (ÏεÏιÏÏÏÏεÏη άÏκηÏη και λιγÏÏεÏο άγÏÎ¿Ï = μια Ïιο Ï Î³Î¹Î®Ï ÎºÎ±Ïδιά).
Â
Îι ÏκÏλοι ακοÏνε!
ÎÏιÏμÎÎ½ÎµÏ ÏÏ Î»ÎÏ ÏκÏλÏν είναι ιδανικÎÏ Î±Î½ ÏιÏÏεÏεÏε ÏÏι Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï ÏÏειάζεÏαι ÏÏνÏÏοÏο, ÎºÏ ÏίÏÏ Î³Î¹Î± κοινÏνικοÏÏ ÎºÎ±Î¹ Ï Î³ÎµÎ¹Î¿Î½Î¿Î¼Î¹ÎºÎ¿ÏÏ Î»ÏÎ³Î¿Ï Ï. Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ακοÏνε! ΧÏηÏιμεÏÎ¿Ï Î½ ÏÏ ÏÏÎ¿Ï Î´Î±Î¯Î¿Î¹ Ïίλοι και Î´Î¯Î½Î¿Ï Î½ Îνα Î±Ï Ïί εάν Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï Î±Î¹ÏθάνεÏαι αÏογοηÏÎµÏ Î¼Îνο, Î»Ï ÏημÎνο ή ÏεÏνά μια δÏÏκολη ÏεÏίοδο ÏÏη ζÏή ÏÎ¿Ï .
ÎκÏμα και για ÏÎ¿Ï Ï ÎµÎ½Î®Î»Î¹ÎºÎµÏ, η αÏλή ÏÏάξη να εκÏÏάÏεÏε Ïα ÏÏ Î½Î±Î¹ÏθήμαÏά ÏÎ±Ï Ïε Îναν ÏκÏλο θα ÏÎ±Ï Î²Î¿Î·Î¸Î®Ïει να αÏομακÏÏνεÏε Ïο βάÏÎ¿Ï ÎºÎ±Î¹ Ïο άγÏÎ¿Ï Î±ÏÏ Ïο Î¼Ï Î±Î»Ï ÏÎ±Ï ÎºÎ±Î¹ θα ÏÎ±Ï ÎµÏιÏÏÎÏει να Ïα ÏακÏοÏοιήÏεÏε Ïλα ÏÏο ÏÏαÏÎζι, ÏÏÏÎ¯Ï Î½Î± ÎÏεÏε ανÏιδÏάÏειÏ.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ είναι ακÏιβÏÏ ÏÏÏÏ Ïα Ïαιδιά
ÎελÎÏÎµÏ Î´ÎµÎ¯ÏÎ½Î¿Ï Î½ ÏÏι Ïα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ και Ïα Ïαιδιά Î¼Î¿Î¹Î¬Î¶Î¿Ï Î½ ÏολÏ. ΣÏην ÏÏαγμαÏικÏÏηÏα, οι εÏιÏÏÎ®Î¼Î¿Î½ÎµÏ ÏιÏÏεÏÎ¿Ï Î½ ÏÏι ο εγκÎÏÎ±Î»Î¿Ï ÎµÎ½ÏÏ ÏκÏÎ»Î¿Ï ÎºÎ±Î¹ ο εγκÎÏÎ±Î»Î¿Ï ÎµÎ½ÏÏ ÏÎ±Î¹Î´Î¹Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ÏÏεδÏν ÏÎ±Ï ÏÏÏημοι.
ÎÏÏι, ÎÎ½Î±Ï ÏκÏÎ»Î¿Ï ÎµÎ¯Î½Î±Î¹ ÎÎ½Î±Ï ÏÎ¿Î»Ï ÎºÎ±Î»ÏÏ ÏÏÏÏÎ¿Ï Î³Î¹Î± να κÏαÏήÏεÏε Ïο Ïαιδί ÏÎ±Ï Î´ÎµÏÎ¼ÎµÏ Î¼Îνο ÏÏο ÏÏίÏι και να ÏÎ¿Ï Î´ÏÏεÏε Îναν άμεÏο Ïίλο. ÎÏειδή είναι ακÏιβÏÏ ÏÏÏÏ Ïα Ïαιδιά, Ïα δικά ÏÎ±Ï Ïαιδιά θα καÏÎ±Î»Î¬Î²Î¿Ï Î½ ÏÏÏ Î½Î± Ïα ÏειÏίζονÏαι και αμÎÏÏÏ Î¸Î± ÎλκονÏαι αÏÏ Î±Ï Ïά.
Â
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ βελÏιÏÎ½Î¿Ï Î½ Ïη γÏήγοÏη ÏκÎÏη
Τα ÏÎºÏ Î»Î¹Î¬ ÎÏÎ¿Ï Î½ ÏολλÎÏ ÏÏ Î½Î±ÏÏαÏÏικÎÏ ÏÏ ÏολογικÎÏ ÎµÏιδÏάÏÎµÎ¹Ï ÏÏον άνθÏÏÏο, αλλά Îνα ειδικÏÏεÏα είναι η ικανÏÏηÏα να ÏαίÏνεÏε ÏÏÏÏÎ¿Î²Î¿Ï Î»Î¯ÎµÏ ÎºÎ±Î¹ να ÏκÎÏÏεÏÏε γÏήγοÏα. ÎÏ Ïή είναι μια δεξιÏÏηÏα ÏÎ¿Ï Ïολλά Ïαιδιά ÏÏεÏοÏνÏαι εκÏÏÏ ÎµÎ¬Î½ ÎÏÎ¿Ï Î½ εξάÏκηÏη ή μια γενική ανάγκη.
ÎÏαν ÏÏονÏÎ¯Î¶Î¿Ï Î½ Îνα καÏοικίδιο ζÏο, Ïα Ïαιδιά ÏÏÎÏει να Î»Î±Î¼Î²Î¬Î½Î¿Ï Î½ αÏοÏάÏÎµÎ¹Ï ÎºÎ±Î¸Î·Î¼ÎµÏινά, και μεÏικÎÏ ÏοÏÎÏ Î±Î¼ÎÏÏÏ! ÎÏ ÏÏ Î¸Î± ÏεÏάÏει και ÏÏο ÏÏολείο και ÏÎ¹Ï ÎºÎ±ÏαÏÏάÏÎµÎ¹Ï Î¼Îµ ÏÎ¯Î»Î¿Ï Ï (ή ακÏμα και ÏÏον αθληÏιÏμÏ).